Tafsir garisan tapak tangan

Nukilan ~ CariNur on Wednesday 5 October 2011

Dah lama aku tak update blog ni.jenuh menyapu tadi.nasib la member opis ni dah tapaukan milo ais tuk aku.hehehhe

ups...tgk tajuk entry aku kali ni....hohoho...aku nak jadi nujum plak ke?ehh...mana ada.tadi la...masa aku intai2 blog FORBLOGGER.NET ni...aku ternampak satu iklan kat situ.tetiba je rasa mcam menarik...so,aku klik la.nak tau apa...dia nak tafsirkan maksud garisan2 yang ada kat tapak tangan kita ni.bukan la aku taksub,tp saja suka2.takut gak aku tergelincir dr landasan agama weh.

So,...the result is...jeng..jeng..jeng...



Hmm...aku ni tak pandai nak nyatakan sikap dan sifat aku sendiri..aku bukan nak percaya benda2 macam ni.tp,rasanya tak salah kot kalau aku amek kata2 tu sebagai pembakar semangat dan kritikan untuk diri aku berubah kepada yang lebih baik...Insya allah...semuanya di tangan DIA...kita ni hanya berdoa dan berusaha...

Itu je la nak kongsi...korang mcm mn?suka ke baca ramalan zodiak ke apa ke?komen la...
 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie