Selamat malam Cinta..

Nukilan ~ CariNur on Saturday 30 April 2011

Hmm...hi every one...this is my 1st post in my blog.still newbies...masih byk yg aku perlu belajar dlm dunia blogging ni...huhh...hr ni aku rs penat sgt.spi tertidur time maghrib td.nasib la aku uzur.hehhehe...tgh hari td anak buah aku si ayu n family dtg.sj jejalan.pastu diorang ajak aku kuar.g lunch.aku angkut la puteri n putera aku sekali sbb abah diorang nak tido.kami g makan kat kg.baru...bl spi kat kedai makan tu...mak oii...ramai giler org.beratur spi ke luar.apa la yg sedap sgt tu eik?tingin nak tau...bl dah masuk dlm kedai tu...aduhh...banyak nya lauk pauk...xtau nk pilih yg mn satu.so,aku serahkan pada ayu n along(suami ayu lerr) utk pilihkan.aku tgu kat meja bersama bebudak.hmm...not bad la lauk pauk nye.berbaloi la kata org wlupun terpaksa berpanas.sudah makan kami balik ke putrajaya.singgah jap kat track belakang mahkamah.ada org tgh practice drift tuk event esok.huu...best gak layan drift ni eik...tp pu3 lak takut.knp ntah...salalu tu berani je ikut abah dia g drift.ooo...dia dh ngantuk rupanya.hmm...itu la pu3 aku c tasya...anak sulung ku...
 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie