~Rasa Kesal~

Nukilan ~ CariNur on Tuesday 26 July 2011

This time...aku tinggal sorang2 kat opis.x tau knp tetiba je aku rasa mcm sedih,sayu,nak nangis...sebenarnya hr tu...ms birthday husband aku...ada terjadi sesuatu yg btl2 buat aku terguris.dah benda nak jadi...tetiba lak hr tu...ada pegawai dr HR,HQ chat ngan aku kat FB.sebelum ni x pernah pun.kenal pun melalui telefon je.tu pun dia call sbb nak ckp ngan bos aku.dia add aku kat fb pun atas mutual friend.tetiba lak laki aku log in akaun FB aku.patut la box chat tu bl aku close asyik naik blk.hmm...yg wat aku sedih tu sbb laki aku kata aku ada hubungan ngan pegawai tu.masyaallah...sakit ht aku.bukannya dia x bc apa yg dibual kan.tp,saja je nak cr salah aku.dia nak cari salah aku atau dia tutup salah dia?klu la btl aku nak buat...nak curang ngan dia...dr dl lagi aku dah buat.ms aku keje kat sabah dl lg.tp...xde pernah plak aku terfikir nak curang2 ni.
Ya Allah...apa perlu aku lakukan ni.aku hanya berserah je.
Aku rasa suami aku marah sbb aku x bagi adik dia menumpang kat rumah kami.tp...apa blh buat...sblm nk pk org lain...aku dah lama pk pasal keluarga kami.aku xnak nti...hal lain akan timbul.tp...suami aku pk aku ni hati jahat.Ya Allah...hanya engkau saja yg tau apa yg ada dlm hati hamba mu ini...ampun kan aku Ya Allah...
 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie