Demam

Nukilan ~ CariNur on Friday 19 August 2011

Hari ni aku dtg kerja bawa bersama anak kecil ku Putera Afham Akasha.Tak sampai hati nak tinggal dia.Aku lebih rela bawa dia.Puas hati anak ada depan mata.
mcm ni je la afham skang...

Hmm...kalau kat rumah tu kat mana kita letak,kat situ je la dia.gerak pun sket2 je.mungkin dia x larat sgt kot.badan pun panas.yang aku risau batuk dia tu...teruk sgt dengar.risau sesangat.Sebab tu yang aku sanggup bawa dia ke ofis hr ni.

Semalam masa asyik dok tuam2 kepala dia ngan air sejuk tu,menitis gak air mata aku tgk keadaan dia.ye la...ibu mana tak sedih kalau anak sakit kan.kalau boleh tu nak je aku ganti tempat dia.hai la adik...tak kan la sebab nak "beralih bulan" teruk mcm ni.hmm...sebab asyik dok risaukan dia,asyik dok tuam2 kepala ngan air...habis waktu sahur pun aku tak sedar.tau-tau dah azan.so,tak bersahur la aku hari ni.harap2 tahan.

afham dlm keta sorong...

Tengok la rupa afham tu...tatap lama2 buat aku nak nangis je.pagi tadi masa bagi dia mandi lagi la kesian.dia menangis pas tu nak aku peluk dia je.bila peluk tu...ya allah...panas nya badan dia.Ada member suruh aku bawa gi hospital terus.ye la swasta dah pegi,klinik kerajaan pun dah pegi...tapi x juga hilang batuk dia tu. Jap lagi aku nak ikut member ofis aku keluar.aku nak gi beli madu.orang kata bagus untuk ubat batuk.bagi cair kahak.tak apa lah...selagi ada cara...mama akan cuba semua.yang penting anak mama ni sihat.mama sedih la tgk adik macam ni.dah tak ada dah senyuman kat bibir adik tu...kakak pun dah rindu nak gurau2 ngan adik tau.cepat sembuh ye sayang...
 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie