Hari Rabu

Nukilan ~ CariNur on Wednesday 18 July 2012

Hari Rabu ? Hehehe...tak ada apa-apa pun sebenarnya. Sekadar nak memeriahkan dunia blogging jer.


 Sebenarnya dah agak lama aku tak de update apa-apa kat blog ni. Merajuk sket kot. Kenapa??? Hehehhe...merajuk sebab tak tau nak update apa la. Asalnya blog aku ni kan just untuk aku kongsi hal suka-suki hidup aku. Tetiba husband aku update untuk join contest SEO " Aku Anak Malaysia Merdeka " .

Memula tu bengang gak...sebab macam dah tak kena ngan blog aku . Tapi bila tengok masa tu blog aku di ranking pertama untuk contest tu... happy plak rasa. hahahha... Akhirnya blog cari-nur ni dapat tempat ke dua.Kira ok la kan.

Semalam lak aku kembali mencoret di sini. Saja cuba nasib untuk join contest SEO Eyriqazz Vs Denaihati tu. Yang ni memang betul-betul aku tak berniat untuk menang sebab husband aku pun join. Aku tak berani nak lawan dia. Sebab ramai blogger gelar dia otai SEO . Ye ke???ntah laa...tapi sehingga saat aku dok menaip ni memang blog dia di rangking pertama untuk Eyriqazz Vs Denaihati ni. Kalau dia menang ...heheh...boleh gak aku poww dia nanti. Alaa...bukan nak minta banyak pun. Tak salahkan..

So...harap-harap lepas ni aku kembali bersemangat la nak bercerita kat sini. Lagipun hujung minggu ni dah puasa. Ada la masa sket untuk aku dengan blog aku ni kan..hmm...
 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie