Tadom Hill Resort Banting

Nukilan ~ CariNur on Friday 16 October 2015

Tadom Hill Resort Banting. Sekarang dah jadi viral di laman-laman sosial tentang betapa cantiknya Tadom Hill Resort ni. Masa mula-mula tengok gambar-gambar yang orang ramai share, saya ingatkan di luar negara. Rupanya dekat sangat dengan Putrajaya.


Sejak menjadi buah mulut orang, ramai orang yang ingin lari dari kesibukan ibu kota berkungjung ke sini. Menariknya di Tadom Hill Resorts Banting, Selangor ini adalah kehijauan air tasik yang terbentuk susulan refleksi daripada flora dan fauna yang hidup subur adalah amat menenangkan fikiran anda. Berikut adalah info lokasi dan harga ditawarkan untuk masuk ke Tadom Hill Resorts.


Kalau cari imej Tadom Hill ni Google Search, terdapat banyak gambar-gambar yang menarik yang bagi saya sangat mempesonakan. Jom, kita tengok sikit keindahan Tadom Hill ni atau pun penduduk setempat menyebutnya Bukit Tadom.






Cantikkan. Kita boleh lakukan aktiviti extream, berkhemah dan juga bersantai dengan harga yang sangat berbaloi.


 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie