~Cinta Hatiku~

Nukilan ~ CariNur on Saturday 30 April 2011

Hensem x?ini lah suami kesayangan aku.xnk la letak gambar dia yg lg ensem...sbb aku ni kuat cemburu.hehehhe...nama dia?nama dia Shahrul Hasanal...ada rupa shah rukh khan x?hahahaha...x sangka lak mamat yg selalu aku curi2 pandang dl akhirnya jd suami aku.kisah cinta kami ni agak tragis sket la.byk ranjau yg kami terpaksa tempuhi.byk pahit manis nya.ada ketawa,ada tangisan.hmm...aku ni agak kuat cemburu nya.pantang btl aku kalau suami aku pandang2 or senyum kat pompuan lain.hehehhe...sape x sayang laki oii...klu nak cerita pasal aku ngan laki aku ni spi bila 2 pun x kan habis.ye laa.selagi kami masih bergelar suami isteri...selagi tu la kisah cinta kami xkan habis...suami aku tu org sabah.aku lak asal dari kedah.jauhkan...dah jodoh...bak kata org dulu2...ikan di laut,asam di darat...dalam kuali bertemu juga...suami aku ni pandai drift tau.pernah join event...tp nasib kurang sket.dpt no 4 je...ok la tu...permulaan...utk abang...zai sentiasa doakan yang terbaik untuk abang...I LOVE YOU SO MUCHH...
 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie