Putera Afham Akasha

Nukilan ~ CariNur on Saturday 30 April 2011

Ini my 2nd child.Putera Afham Akasha...baru je berusia 2 bulan...heheh...skang aku dah ada putera n puteri.dah sepasang.insyaallah...klu ada rezeki,ada la adik2 tuk diorang.klu x...aku dah bersyukur dah sebab dah dapat sepasang.kpd kawan2 yg belum ada rezeki tu...bersabar ye.insyaallah...ada la tu nanti.kita ni hanya merancang,Allah mengetahui segalanya.masa memula afham lahir,aku tgk...apesal la anak aku ni gelap sgt.mm...ikut kulit aku la tu.xpe la.bagi aku afhamvery cute.heheh...xpe kan puji anak sendiri...tp alhamdulillah...makin besar,makin cerah lak kulit dia.dah la mata sepet...ada orang kata macam muka anak korea...hehehheh...luv u lah my little prince...
 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie