::Aku,Suamiku dan RXz::

Nukilan ~ CariNur on Sunday 1 May 2011


..Sebelum teruskan bacaan...apa kata korang klik button"PLAY" kat atas tu...


Aku minat sgt ngan motor RXz ni...x tau la knp.bagi aku motor tu cantik n seksi.hahahha...motor pun seksi eik.mungkin dr segi rupa bentuknya kot yg buat aku tertarik.dulu pantang je aku nampak RXz mesti aku ushar habis-habisan.yg paling aku minat RXz warna merah-putih.favourite colour aku lerr.ada satu hari tu aku nak blk dr keje dah.masa on the way tu tetiba aku nampak 1 group mamat motor.diorang ni mentainance kat bangunan aku kerja tu.n aku nampak salah sorang dr diorang nek RXz...warna purple.ushar punya ushar rupanya mamat yg aku minat tu la.alamak...dia naik RXz ke??eii...bertambah-tambah la minat aku kat dia ni.....sreeettttt.....huhh...nasib baik aku x terlanggar lampu merah.itu la...kusyuk sgt pandang motor td.(ehem...pandang motor ke tuan punya motor?)masa tu la br aku tau mamat yg aku suka tu ada RXz.jd...aku suka dia bkn sbb dia ada RXz kan...akhirnya aku berkenalan juga ngan mamat tu.mulanya aku cuma suruh member aku sampaikan salam kat dia.(wahh...gatal juga aku ni eik.hahah)tp x sangka lak mamat tu trs suruh member aku minta no hp aku.alkisahnya...dia pun ada hati juga kat aku la.hahahha...(rasa malu pulak)kami pernah sama2 mencuci kenderaan kami kat basement jabatan.aku cuci kancil ku,dia cuci RXz dia.nak di jadikan cerita..keta aku lak masuk bengkel.mamat ni offer diri tuk htr aku blk keje.dia kata tu package yg syarikat dia sediakan.huhh...mcm la aku percaya sgt.tp,sbb darurat aku pun terima.akhirnya merasa gak aku naik RXz...fuhh...masa tu aku rasa mcm romeo n juliet plak.hahahha..tp,nasib kami malang.kami excident.tangan aku patah.belakang badan luka teruk.mamat tu plak retak tulang tangan.hmm...sedihnya...bl aku buka mata...aku nampak mamat tu kat depan aku.mata dia merah.tgn dia berbalut.masa tu br aku sedar yg aku btl2 cintakan dia.bkn sekadar minat..hmmmm...motor mamat tu rosak teruk jg la.tp dia kata dia akan baiki.n bila dah elok...aku terkejut sbb motor dia dah tukar warna.dah jd merah putih.katanya sbb aku minat RXz merah putih.alalalla...terharunya...klu korang nak tengok motor tu...tu haa...gambar kat atas tu la motor tu.mamat tu skang dah jadi suami aku dah pun.huhuuu...tp skang dia dah xde RXz dah.skang dia dah jadi mamat keta lak.senang nak bw anak bini jejalan.walau apa pun...kenangan tetap tersimpan.dan RXz tetap aku minat...
 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie