##Event Drift@Presint 2,Putrajaya##

Nukilan ~ CariNur on Sunday 1 May 2011

Selamat malam everyone...hmm...hari ni suami aku bawa aku n anak2 g tgk event drift.best gak.tp aku x dpt nak g tgk dkt2 la sgt.sbb baby  tido.lg pun panas.putra aku tu bukannya tahan panas.kang nangis kat tgh2 org ramai tu lak.xpe laa...tgk dari jauh pun,nampak la juga.walaupun x keseluruhan.yg penting dpt bau hangit tayar tu.ehh..ehh...aku ni ngidam bau tayar lak ke?hahaha...

Haa...ni la sebahagian dr penonton2 event ptg td.yg nampak ni sket je.ada ramai lg disebelah sana n sebelah sinun.x dpt la aku nk snap sumer.ni je yg dpt aku rakam dgn sebelah tgn lagi memangku baby.bersemangat sungguh diorang ni tgk drift.sanggup berpanas.
Sedang dok seronok layan drift tu,tetiba je ada satu pasangan ni yg menarik perhatian org ramai.(shhh...gambar tu aku amek curi2 tau.)diorang ni dtg berkasut roda.baju pun sedondon.agaknya sbb malu atau bangga org dok pandang diorang...yg c lelaki tu terjatuh plak.alamak...bikin malu la dik.hahahha...ishh...x baik tau ketawakan org.
haa...akhirnya...kereta ni la juara drift td.Tahniah...hmm...ok laa...rs dah penat la..nanti la aku update lg...gud nite...
 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie