Aku Seorang Blogger

Nukilan ~ CariNur on Wednesday 27 July 2011

Tajuk Aku Seorang Blogger ni aku pinjam jap dari husband aku. Sebelum ni aku pernah berborak ngan suami aku tentang perkara ni.yes...bukan satu isu yg besar pun...cuma kami meluahkan pendapat. Aku pernah cakap kat suami aku...aku wat blog ni just tuk diri aku seorang.aku nak wat blog aku ni seperti diari aku.dari sekolah lagi aku mmg suka menulis diari.tp bila 1 day tu...ada org curi baca diari aku...aku dah hilang semangat nak coret2 kat diari aku.dan bila dah kawin ni...x de masa la plak...tp,aku tgk suami aku tu mcm enjoy sgt plak jadi blogger.so,aku pun nak try.cuma...rasanya sampai sekarang ni aku belum ada haluan yg betul utk berblogging dan jadi blogger yang macam mana.
Suami aku pernah cakap...nak bagi org ramai dtg blog kita...kena wat entry yg menarik...kena tau apa yg sorang user intern selalu cari...dan apa yg org nak baca. tp,aku bangkang.aku ttp ngan pendirian aku...wat blog ni hya untuk aku sendiri n x perlu org berkunjung...tp bila aku bc satu post ni... ( http://ulanweblog.com/apa-ertinya-blog-tanpa-pengunjung/ ) aku cm nak setuju lak ngan cakap2 suami aku tu...
so,aku rasa aku nak cuba buat seperti apa yang suami aku bgtau aku tu...mana tau...aku leh dapat member blogger plak ke... :)


Aku Seorang Blogger Newbie
 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie