Aku Seorang Blogger 2

Nukilan ~ CariNur on Wednesday 27 July 2011

Ehem..ehem..testing..testing...hari ni aku cuba memulakan hidup ku sebagai seorang blogger. sambil lagu2 raya menjadi halwa telinga (amek mood puasa) ...aku mencuba untuk melestarikan ayat2 yg sesuai untuk di baca. 
Sebenarnya...aku tak punya ramai kawan di alam blog ni.yang ada pun sehingga hr ini hanya 6 orang.itu pun teman2 rapat aku.walaupun dah lebih dari 10 entry yg aku post...tp aku malu untuk "promosi". knp aku malu?heheh...sbb aku bukan lah seorang yg pandai mengarang dengan ayat2 yg indah...apa yg terlintas di kotak fikiran aku dan sampai di hujung jari aku...itu lah yg aku transfer kan ke dalam blog aku ni.tp,mcm mn ler kiranya kalau aku menulis tentang aku merajuk ngan suami aku plak?menjadi kesalahan ke tu? sbb tu kan hal rumah tangga...haaa...itu la sebab musabab nyer kenapa aku malu nak bagi org jengah2 blog aku ni... 
tp...nak jadi seorang bolgger yg berjiwa cekal (pinjam lagi ayat suami aku)  aku meredhakan semua  handai taulan mengomen kat semua entry aku.erk..."mengomen"? ...hahah...lagi sekali pinjam perkataan suami aku daa... 
so...dengan sukacita dan berbesar hati,aku @CariNur..merasmikan sendiri blog ::Nur Kasih:: ni...hahahha....pinjam gunting jap...nak potong reben... :P 
 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie