~Fesyen Tudung Artis~

Nukilan ~ CariNur on Wednesday 27 July 2011

Sekarang ni kalau kita perhatikan semakin ramai artis yang bertudung.x kisah la mmg awal2 kemunculan sudah bertudung atau baru jer bertudung.itu x menjadi masalah.at least diorang nak menutup aurat. lagi plak sekarang ni dah ada mcm2 jenis tudung kat pasaran.ada yg jenis sarung terus,ada yang kena lilit2 n belit2...tp sume cantik. bagi aku antara artis yg mmg cantik bila bertudung adalah Wardina Saffiya. aku memang minat wardina dulu2 lg.suka tgk gaya dia.dan kepetahan dia bila bercakap. 

 tp kan...pernah x korang terfikir,sekarang ni banyak sangat drama yg menampilkan artis memakai tudung.tp artis ni pakai tudung hanya dlm cerita tu je. contohnya mcm Nur Fathia dan Tiz Zaqiah.OMG...bagi aku mereka berdua ni sangat cantik bila bertudung. 


 eii...geram je tgk orang comel2 ni.nasib la aku ni pompuan.heheheh...hmm...apa kata kita jamu mata  tgk artis2 yg cantik ni bila bertudung.jom....


yang ni paling comel...

ingat algi masa Irma jadi Hos Galaksi...dia minta peminat mendoakan dia agar terbuka hati utk pakai tudung.



So...kawan2 ada komen?
 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie