Alahai...Siput Sedut

Nukilan ~ CariNur on Wednesday 27 July 2011

Ehem..ehem...kamu-kamu orang mesti tau kan siput sedut...dinner mlm tadi ada siput sedut masak lemak cili api.ni semua suami aku la yang teringin sangat nak makan.dah 3 hari dah asyik dok sebut siput sedut...siput sedut..n siput sedut...so td masa lunch,aku ajak la office mate aku gi makan kat satu restoran ni yang aku confirm...siput sedut masak lemak cili api kat situ gerenti sedap.tp aku xde la makan siput ni masa kat kedai tu.dah la aku ni x berapa nak pandai menyedut siput tu keluar,kang dok bunyi srottt...srottt tu je yang lebih kang wat orang pandang aku pulak.heheheh.aku tapau je untuk suami kesayangan aku tu haa.
belum lagi aku sampai rumah,suami aku dah call tanya..."ada beli tak?"huhh...x sabarnya dia.bila aku sampai rumah,tengok dia dah masak nasi.hahahah.nampak sangat ketaksabaran dia tu..

ni laa siput sedut masak lemak cili api yg paling best pernah aku rasa

kena la panaskan dulu sebelum makan.

so...dah makan tadi tu aku harap terubat la kemengidaman dia nak makan siput sedut tu.

 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie