~Gelagat si Puteri~

Nukilan ~ CariNur on Friday 29 July 2011

Semalam masa anak pompuan aku tido...aku tatap je muka dia...rasa sayu tetiba.bukannya apa,puteri aku yg sorang ni memang aktif terlebih.suka sangat memanjat,berlari,melompat dan berlari lagi...tengok dia,aku yang penat.boleh di katakan hari2 ada je yang wat aku marah dia.bukannya tak kesian,tp mmg btl2 menguji kesabaran.nak tgk dia diam...tunggu time dia tgk kartun terutama Wonderpets.haa...masa tu mmg dia akan diam je.panggil pun dia wat tak tau je.heheheh...kekadang tu bila dia wat aku marah,pandai lak dia pujuk balik.dia dtg cium pipi,dia peluk.hmmm...


Ayat-ayat yang selalu keluar dari mulut anak aku ni...adalah...nak gi kedai..nak men..nak ikut...nak cucu...nak tengok katun...sume nyer NAK...hmm...Kalau nak tau,puteri kesayangan aku ni suka sangat berlakon,menyanyi...dan menari.lagi satu yang dia suka bila nak ambil gambar.fuhh...kemain lagi dia beraksi...ce tengok...aksi2 puteri aku ni...


konon2 marah le tu...


mau gaduh kaa??...

try to be a model...

pose...hhehhe

comel x saya?...

berlagak matang...




with babah...

anak n abah sama je suka beraksi...

shh...jgn kaco...

ehemm...ehemm...

muka cute le konon...

grrr....

haii... :)

ermm...

cantik x saya?...

Ini la antara gambar2 puteri aku yg dapat aku post.banyak lg...klu masuk sume kang jd album gambar plak.hehehheheh...ermm...rindu la plak kat dia.

 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie