Motosikal Pelik

Nukilan ~ CariNur on Sunday 31 July 2011

Semasa aku dok belek-belek album gambar di Google Images...banyak gambar2 motosikal yg bereka bentuk agak pelik aku jumpa.Kagum juga aku tengok.Kalau la aku dpt tunggang motosikal pelik mcm tu...mesti semua orang pandang aku kan.hehehhe


Jom kita jamu mata....

huhuu...ada berani?


                 
ermm...nyum..nyum...


ni rekaan terbaru dari bangkok


kalau yg mcm ni confirm ramai lelaki suka...hahahha

ni dah kira 2 dalam 1 dah ni.heheheh


seat mcm ni baru la selesa.


yang ni khas utk kaum hawa.ekekekek

Tapi kan...mcm mana pun rupa motsikal yg ada sekarang ni...hati aku tetap cintakan...
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
V

RXz merah+putih..... :)
 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie