::Kongsi Citer..jom!!!::

Nukilan ~ CariNur on Wednesday 20 July 2011



Assalamualaikum...hai ebelibadi...heheheh...hmmm....skang ni susah sket la aku nak menguptodate kan blog aku ni.owezzzz bz...tp,i will try my best to update entry kat blog ni.okehh...jom cecite...
actually...sebelum ni byk post aku...aku cover2 sket.sbb biasanya husband aku akan bc.n tuk menjaga ht org kan...klu blh aku nak wat blog ni sebagai diari maya aku.apa yg terjadi...apa yg aku rasa...aku nak abadikan kat sini.tp...aku takut sesapa baca tersinggung plak.mn tau...ada yg terkena kat batang idung ke.
ermm...pagi td...member opis aku ni ada cite2ngan aku.pasal masalah dia.xde la secret pun.cuma...dia terkilan ngan mulut2 org yg asyik pertikaikan knp dah 4 tahun kawin...tp dia sill lom ada anak.menitis air mata dia td.sian plak aku tgk.hmm...pelikkan manusia ni.xpernah puas hati ngan org lain.klu yg blm kawin tu...sibuk je nak tya bila nak kawin.bila dah kawin...tya plak bl nak ada anak.bl dah ada anak sorg...tya lg bila nak tambah anak.ehh.ehh.ehh....suka ati dia la nak anak berapa ramai pun.yg korang sibuk2 tu pehal?adoiilaaa...aku cukup bengang ngan manusia camni.sibuk je ngan perihal hidup org lain.so...ni aku nak try survey2 kat tenet ni kot2 ada apa2 petua yg aku blh bg kat member aku tu...macam mana nak settle kan masalah dia tu...sian dia kan....:( 
 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie