~3.2.1 Cinta~

Nukilan ~ CariNur on Saturday 16 July 2011

korang dah tgk filem 3 2 1 Cinta ni?erm...aku pun baru je smlm habis layan filem ni.memula tu laki aku kata mcm boring.tp...bila aku dah layan 15 minit camtu...bg aku...ok what filem ni.Diana Amir pandai bw watak pompuan kasar.Farid Kamil n Piere pun hebat gak.
aku xnak lah citer panjang2 psl filem ni.klu korg nak bc sinopsis...korang leh pegi kat www.beritamaster.blogspot.com.baca kat situ ok. apa yg aku nak bangkitkan kat sini adalah....jeng jeng jeng....heheheh...pasal Fariz(Piere) yang sanggup extend sem spi 8 semester semata2 nak tgu Sam (Diana Amir) masuk belajar kat kolej sama2 ngan dia.sbb dia sayang n suka sangat kat Sam tu.adoii...bahagianya klu ada org yg sanggup tunggu aku mcm tu.heheheh...alaa...angan2 je la.
selain tu aku juga nak kongsi ttg cite mcm mn Sam tu sanggup wat memacam semata2 nak tarik perhatian Nazril(Farid Kamil)...korang sanggup x ubah diri korang semata2 utk org yg korang suka?hmm...fikir...fikir....sebenarnya kedua2 perkara tu aku pernah lalui.
aku pernah tgu seseorang selama hampir 6 tahun.tp...lastly bila aku jumpa dia...rupanya dia dah kawin ngan org lain...ms tu aku frust la gak.kononnya dia tu 1st love la.hahahha.tp...lama2 aku dah x simpan apa2 perasaan lg kat dia.setakat member2 je.ye la...wat pe nak pendam2 n simpan2 kan..bkn jodoh.so...sape kata cinta pertama  x blh lupa?tipu lah.n yan gke dua pasal sanggup lakukan apa je tu.tp xde la spi aku ubah penampilan or wat benda2 yg bodoh.biasa2 je la..haa...masa tu aku ada suka n minat kat sorang mamat ni tau.ms tu dah keje dh.aku sanggup blk awal semata2 nak terserempak ngan mamat tu sedangkan keje aku byk lg.tiap hr...kul 5.15 mti aku dah siap tgu lif.sbb ms tu...aku pasti mti dia ada kat bawah dah.hehehhe.lg satu...aku akan cpt2 g kafe time lunch...sbb mamat tu biasanya akan g mkn kat kafe.alaa...x berani tegur...pandang dr jauh pun jadi lah.hahahha....so...korang apa cerita?
 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie