~lagu semangat~

Nukilan ~ CariNur on Monday 11 July 2011


Assalamualaikum....dah dgr dah lagu kat atas tu?klu blm silakan dengar.best...menaikkan semangat aku nak wat keje pepagi ni...hmm...sebenarnya aku kurang sihat hr ni.demam + selsema + sakit gigi...dah 3 hari dah termasuk hr ni.tp hr ni aku terpaksa gak dtg keje sbb ada org baru lapor diri hr ni.klu aku x keje sian lak dia kang.heheh...baik kan aku.hahahha....ops...terlabih sudaa...
ok...berbalik pada cite lagu Realiti Insan ni.actually aku mmg layan gile ngan lagu ni.sbb apa aku layan tu aku sdri pun x pti.yg aku tau...bila kau dengar lagu ni aku jd bersemangat.mungkin rentak melodi lagu ni kot...hmm...kita layan je lah...
 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie