Anak Abah

Nukilan ~ CariNur on Friday 12 August 2011



Haa...ce tengok gambar incik suami dan cik anak gegirl aku tu...hmm...kemain kan. Anak pompuan aku c puteri ni memang suka sgt ikut abah dia. Apa je abah dia buat dia pn nak buat. Abah dia pakai smart2,dia pun nak smart juga.abah dia masuk tgn dlm kocek seluar...dia pun nak masuk juga. Abah dia gi drift,dia dok sebelah. Abah dia men gitar,dia pun men gak gitar mainan dia tu.Abah dia nak gi kedai...dia..."kakak nak ikut!!!" hhahahah...anak abah...


Incik suami ni kekadang tu memang garang.tp,kalau aku marah anak nanti dia yang pujuk.kalau dia yg marah...aku la pujuk plak.heheheh. Kira boleh harap la nak tinggal anak kat dia kalau aku kena gi kursus ke apa ke. 


Kekadang tengok perangai anak pompuan aku ni kasar macam lelaki dah. Berkawan pun nak dengan budak lelaki je. Kalau ngan budak pompuan tu boleh la main.tp sekejap je. 


Kekadang tu suami aku sendiri kata...perangai puteri ni memang sebiji macam perangai dia. Orang kata saling tak tumpah la.nasib anak aku tu perempuan je. Jeles pun kuat tu. tak boleh aku nak dekat2 atau manja2 ngan suami aku,mesti dia datang. Kalau aku dok bercerita ngan suami dia pun sibuk je la nak tunjuk itu ini.Geram je... 










Suami aku pun bukan nya boleh berjauhan lama2 dari puteri ni.Nanti mula la demam. Abah demam...anak pun demam.hmm...apa nak kata...anak abah... :)

 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie