Kek Lapis Sarawak

Nukilan ~ CariNur on Tuesday 20 September 2011

kek lapis milo

Jemput sekalian sahabat blogger untuk merasai keenakkan Kek Lapis Sarawak buatan sendiri...not me...but my friend... 


Wahhh gitu kan...haa...aku ni sekadar nak tolong kawan aku ni promosikan kek lapis dia je..100% buatan tangan dia sendiri tau.


kek lapis biskut orea

kek lapis buah prune


kek lapis choclate chip


Korang juga boleh LIKE page kek lapis ni kat fb tau... x susah...korang klik je gambar tu...semua info ttg harga dan penghantaran ada kat page tu...


LIKE jgn x LIKE




Puan Maryati Sahat - klik gambar-


Ok...aku harap dengan ini...kek lapis sarawak buatan tangan Maryati ni akan lebih dikenali ramai...chaiyookk kak...
 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie