Selamat Tahun 2012

Nukilan ~ CariNur on Tuesday 10 January 2012







Assalamualaikum...


 Terlalu lama aku tak mencoretkan sesuatu di sini.Sebenarnya bukan berhasrat untuk meninggalkan bidang blogging ni,cuma mencari sesuatu yang sesuai untuk di kongsi.Walaupun sudah beberapa bulan aku berblogging...entry aku juga sudah lebih dari 20...tapi hala tuju blog aku ni masih lagi samar2.


Aku bukan lah seperti blogger lain yang ingin kan blog mereka dikenali ramai dan punya ramai pengikut.Aku berblogging hanya sekadar ingin mencoret sesuatu dan berkongsi sesuatu yang terjadi dalam hidup aku.Aku post apa saja yang aku rasa agak menarik pada pandangan aku.Masa memula blogging dulu mmg kalau boleh aku nak post entry hari2.tp xde la spi cite yang tak ada...di ada2 kan.


Kekadang tu aku kagum dengan blogger2 lain yang boleh menghasilkan entry yang baik hampir setiap hari.malah ada juga yang boleh menghasilkan lebih dari satu entry dalam masa sehari.huhh....hebatnya mereka ni kan.heheheh...tapi...kekaguman aku tu lebih kepada suami aku sendiri la. Apa yang aku lihat,suami aku ni akan mengkaji dulu sebelum post sesuatu entry tu.dan kebiasaanya setiap entry dia akan mendapat sambutan yang hebat dr sahabat2 blogger dia.


Hmm...apa2 pun...to all bloggers,all da best to u...bye ... :)

 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie