Tadika Kemas

Nukilan ~ CariNur on Tuesday 10 January 2012

Hmm...Assalamualaikum

Hari ni sempat la aku mengemas sket 'rumah' aku ni.kan...heheheh...huhh...banyak btl debu2 ni...

ok...untuk pengetahuan,tajuk yang terpilih di atas adalah kerana anak sulungku dah masuk tadika.hehehhe...ehh ehh...aku lak yang terlebih happy yer. Kiranya ni minggu ke dua puteri gi tadika.aku hantar dia ke tadika kemas kat RTB Bukit Changgang tu. Biar la dia kenal kawan2 sket kan.aku dl pun 3 tahun gak belajar kat tadika.tu yang terlebih genius tu.hahahhaha...

berbaris untuk balik

Erm...cute kan...really like this picture tau.Cuba korang perhatikan gambar tu btl2...perasan tak budak yang baju biru tu pandang belakang?haa...dia tgh pandang puteri la tu.nak tau kenapa...sebabnya puteri tarik getah rambut dia.ahahhaha...mesti puteri geram tgh getah ikat rambut tu ada bunga2.kan....

BIla balik...aku se;au tanya dia.."Hari ni kakak belajar apa kat sekolah?"...nanti dia jawab..."kakak lajar pensil.kakak belajar buku"..xpe la kakak...janji kakak nak gi sekolah.

tak sabar nak balik tu...

 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie