Novel Pilihan

Nukilan ~ CariNur on Friday 13 January 2012

Salam Jumaat...hahh???dah jumaat? Yahoo!!!!esok cuti.hehehePagi tadi bila sampai opis,selepas di telek2...xde lak keje yang perlu dilakukan.hmm...bosan la kalau hari2 dtg keje tp xde keje yang boleh di buat. Jeling2 kat rak...haa...ada lagi satu novel yang lom di baca..


Novel pilihan untuk hari ini....
karya "daisy zahra"
Hmm...ops...ops...jangan la tanya aku best ke x...aku pun baru je nak melayari novel ni... but dari sinopsis kat belakang novel ni...citer ni berkisar tentang perkenalan melalu dunia chatting...laahh...tgk la tajuk dia tu...kan ada .COM tu...haa,kan.. So...apa kata biarkan aku dan diriku melayan perasaan jap..
pose dl...kertas2 yg sepah tu saja jenak cover...konon byk keje...



shhh...tgh kusyuk tu...


blh tahan gak citernyer...

serius nyer...jgn kacau...

p/s:lom habis bacala...baru 20 muka surat je ni...nti la aku citer...bye...
 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie