Happy Birthday Babah...

Nukilan ~ CariNur on Monday 23 July 2012

Tiramisu
Assalamualaikum ... dah masuk hari ketiga dah kita berpuasa kan. dan alhamdulillah juga...setakat ni aku dah berjaya habiskan dua juzuk Al-Quran... Insyaallah kalau tercapai azam aku adalah nak habiskan 30juzuk.Tp terfikir gak nanti bila "Jepun" menyerang ...hmm...

Hishh..lari tajuk plak.Aku nak citer hal lain la. Hmm...sedap tak kek kat sebelah tu.Tiramisu beb... Sebenarnya semalam 22/7/2012 adalah hari jadi suamiku yang tercinta..

Actually kan...hari sebelum tu aku ngan suami ada perselisihan sket.hal rumah tangga.biasa la kan...so,kononnya aku merajuk la.maka tgh malam tu berbunyi la alarm hp ku bgtau esok besday suami aku.cepat cepat aku off.Tapi sebenarnya aku dah plan esok siang aku nak gi beli kek.nak surprise...Tapi...

Tapinyer..esok tu suami aku lak ajak gi beli barang dapur.so,camner???Nak tak nak aku terpaksa la ajak gak suami aku gi kedai kek tu.Aku rasa dia dah tau dah plan aku.tp dia still gak wat muka toye dia tu.hahah...tak menjadi la plan aku...

Selamat Hari Jadi abah...
Sume aktiviti ni lepas berbuka tau...heheheh...Tapi kan...semasa dan ketika aku menaip entry ni...baru la aku tingat yang aku belum pun rasa kek tu...alahaii...camner la aku leh lupa ni.ni mesti gara-gara sibuk melayan putera n puteri aku tu...



 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie