Akhir 2012

Nukilan ~ CariNur on Monday 24 December 2012

Assalamualaikum...

Hmm...ntah knp hari ni aku rasa mood aku agak sebal sket.rasa sayu je...pastu tadi aku tgk kat Facebook gambar member2 lama masa aku JBPM Sabah dulu.teringat balik kenangan masa kat sana.sedar x sedar dah 3 tahun aku pindah blk semenanjung rupanya.

Dulu masa kat sabah walaupun suami aku jauh...tapi alhamdulillah...aku punya kawan2 yg selalu sudi membantu aku.Aku ada mak mertua yang sentiasa ada untuk mendengar masalah aku.

Dulu masa kat Sabah...aku terpaksa survive sdri...masa kat sana aku xde kereta.ke mana aku pergi,aku naik bas je.kekadang bila anak aku demam...aku terpaksa la bawa dia nek bas.terpaksa walau pun panas atau hujan.

Bila hari cuti...aku selalu bawa anak aku gi jalan2.kekadang gi KK. tak pun setakat jalan2 dalam giant Kolombong tu je.walaupun xde apa..tp aku suka.

Hmm...knp ye...tiap kali aku teringat saat aku di Sabah air mata aku mesti keluar.mungkin teringat mcm mn aku besarkan anak aku sorg2 tanpa suami di sisi kot.teringat mcm mn aku dukung anak aku berjalan kat KK tu...teringat masa aku gi makan kat Mcdonald berdua je ngan anak aku tu...hmm...kenapa aku rasa sedih sgt ni?kenapa air mata kau perlu keluar ni?


 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie