Taman Botani,Putrajaya

Nukilan ~ CariNur on Friday 28 December 2012

Hiii, Assalamualaikum..

Hmm..lama betul aku x post pasal trip jalan2 bersama family. Ye laa...xde masa nak mengepost entry.bz sokmo...

Tapi kali ni aku nak post pasal Taman Botani,Putrajaya. Actually...(waa...tetiba kan)..aku n anak2 n suami aku leh menapak ke Taman Botani ni gara2 nak cari tempat leh sewa basikal. So, aku pun menggoogle kan diri aku sekejap.Search punya search...aku Blogwalking kat sini. Baca entry dia n tatap gambar2 yang dia upload...fuhh...wat kan aku teruja sangat nak gi TAman Botani ni.

So,kebetulan hari Rabu lepas aku balik awal...(bukan mengular yer..) aku ajak la husband aku gi sana.Hajat hati nak sewa basikal sekali.Tapi,langkah kiri lak.Pejabat dah tutup.Nak sewa basikal tu time office hour je.so,sampai jam lima je la.Hmm...tapi kami x kisah..Kaki sendiri kan ada.Husband aku kata "kita jogging je la"...heheh

Lepas parked kereta kami pun merentas desa.Xde lak jogging.aku penat laa..anak aku yg boboi tu lak jap2 nak suruh aku dukung.huhh...

Sambil jalan...sambil aku snap..snap..



Tapi x banyak sangat gambar menarik yg aku dapat.almaklumlaa...kamera pun cokia je...Tak pe...husband aku dah janji cuti hujung minggu ni nak pegi lagi..Yahoo...

Dalam banyak2 papan penerangan...ini je yg aku tingin nak snap

Pokok banyak kaki..hahha


Babah gumuk...

Afham...mcm football player x? Neymar

landskap sini mmg cantik

Aikk...ada juga terselit...malu ahh

Dia pun nak juga..tp x sampai.

Puas aku tinjau mn jalan nak nek atas jambatan tu...tp x nampak

Hmm...yg sorang ni x habis2 nak berposing je

yang ni lak keje nya asyik "mama..tuuu"..ntah apa dia tunjuk ntah

Hiyarkk...kan dah kata..posing je kejenye

Lagi pose from kakak


Pengakhiran nya...babah cilok botol isi air masak...dahaga sangat...mama?tgk je...

 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie