::Sorotan Kelahiran Putera Afham Akasha::

Nukilan ~ CariNur on Tuesday 10 May 2011

Tetiba je hari ni aku terasa nak mengimbas kembali detik2 ketika Afham nak kuar tgk dunia...apa yg aku ingat la...hr tu 26/2/2011...tetiba je aku terjaga dr tido...rs sakit perut.tgk jam....pukul 7.30...aku pun xtau nak describe sakit tu mcm mn.sesekali tu aku rasa mcm nak berak.tp xde lak aura nak membuang.hehehheh...so,aku pun tido blk.sekali lg aku terjaga.tgk jam pukul 8.30.aik...sakit ni mcm makin kuat lak.aku terfikir gak...aku ni dah nak bersalin ke?tp..klu ikutkan due aku 28/2/2011.aku kejut husband aku.bgtau yg aku rs sakit.husband aku tya...dah nak bersalin ke?tp aku jawab xtau.heheh...mmg aku x igt langsung mcm mn rs sakit nak beranak ni.maklumla...banyak kali kena bius utk operation...daya ingatan aku pun agak lumpuh dah.hihihii...bl hilang rs sakit,aku sambung tido blk.tgh syok2 tido tu aku terjaga lagi.sakit makin kuat.erm...dah pukul 9.30...nampaknya selang 1 jam aku rs sakit.kompem ni aku nak bersalin dah.trs aku kejut husband aku...tp kan...aku xckp nak g hospital.aku cakap mcm ni..."abang...bangunla...zai rs sakit la.mcm dah nak bersalin je ni..cpt la bangun.g beli sarapan..."hehehe...sakit2 pun aku igt nak mkn lg.husband aku pun bangun.sambil gosok2 mata dia tu dia tya aku...betul ke aku dh nak bersalin.tp aku jawab xtau.mungkin kot.aku suruh dia cepat g beli sarapan.
masa husband aku kuar g beli sarapan tu,aku kat rumah rs sakit yg makin kerap.mcm 15 minit sekali aku akan rs sakit yg teramat.sakit tu rasa mcm nak org sembelit pun ada kot.berpeluh2 aku.ms tu aku rs lama sgt husband aku kuar.sbl tgu husband aku blk...aku bersiap.brg2 yg dah aku siap pack aku letak kat pintu.kul 10.30 husband aku spi.dia hidang makanan yg dia beli.ajak aku mkn.tp aku dah xleh nak berdiri n jalan.aku jalan sket rs sakit sgt.sambil dok menangis tu aku ckp kat husband aku yg aku dah x tahan.tp kan...aku kena marah lak.husband aku marah sbb sebelum tu aku yg suruh dia g beli sarapan cpt2.bila dia dah beli aku xnak mkn lak.pastu kan...husband aku tya..."ni klu g hospital skang,bersalin cpt ke kena tgu lama mcm nak bersali kat tasya dl?"...apa la laki aku ni...soalan tu lak yg dia tya aku.ms tu aku rs sedih sgt.aku rs mcm husband aku ni xpeduli pun klu aku sakit.ye la,aku tgh tahan sakit,dia lak marah2 aku.huhuuu...sedihnye.sekarang ni bila igt balik rs lucu lak.kelakar btl la suami aku ni.hehehe
agaknya husband aku tgk air mata aku makin lebat kot...dia pun trs ajak aku g hospital.tgk jam...pukul 10.35.hmmm...(to be continue)....
 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie