~Suami aku~

Nukilan ~ CariNur on Monday 20 June 2011



Dalam post aku yg dulu...aku ada ceritakan ttg suami aku kan.hr ni aku nk cerita ttg perasaan aku pd suami aku.hmm...ntah laa...aku mmg sayang sgt2 kat suami aku ni.mungkin sbb terlalu sayang la aku jd seorang yg kuat cemburu...mungkin jg disebabkan beberapa perkara yg pernah terjadi antara kami mendorong aku selalu bersyak wasangka terhadap suami aku ni.aku akui...suami aku mmg baik,penyayang dan maho.tp,kekadang sikap baran dia tu buat aku terluka.suami aku tu anak sulung,mgkin sbb tu sikap baran dia tu lebih sket kan.
sekarang ni apa yg aku risaukan adalah jika suami aku cari pengganti aku.aduhh...aku x tau la mcm mn kehidupan aku n anak2 kalau ini btl2 terjadi.aku ni pun panas baran gak org nya.kekadang tu aku cakap je apa yg aku rasa nak cakap.selalu sgt suami aku jd mangsa.
ada dulu suami aku terleka dgn tanggung jawabnya sebagai suami.masa tu aku di sabah.mungkin kerana kesunyian...suami aku terleka mencari hiburan lain.dia terlalu asyik drngan Facebook.ramai kawan2 perempuan dia dapat.masa tu suami aku selalu marah2 kan aku.sedangkan aku xtau apa salah ku masa tu.aku dpt lihat perubahan pd suami ku.dia kurang mesra dgn aku.akhirnya...allah maha berkuasa...apa yg suami aku buat...semuanya terbongkar.tp alhamdulillah...suami aku belum jauh hanyut nya.dan disebabkan perkara itu lah sehingga sekarang aku selalu mencurigai suami aku.
Ya Allah...adakah salah jika aku mengawal pergerakan suami ku?aku sebenarnya terlalu takut akan kehilangan suami aku.aku terlalu sayangkan dia.setiap kali aku solat...aku xlupa untuk mendoakan agar suami ku tak mencari yg lain dan semakin ensem.tp...aku tetap redha jika ditakdirkan hubungan kami ada penamatnya...(nauzubillah)...
 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie