Isnin yang kacau...

Nukilan ~ CariNur on Monday 4 July 2011

Adeiii....amboi...lamanya aku tak update blog aku ni.bukan malas.tp tak berkesempatan.almaklumla...sejak2 beranak dua ni,masa tu penuh ngan bermacam aktiviti.dan satu lagi sebab aku x pot pet pot pet kat sini adalah kerana...laki kesayangan tu 25 jam dok tatap netbook.
ok laa...hmm...dah la lama x update,sekali masuk muka ada sedih plak.nape ni?hmm...klu nak tau knp ni sume pasal opis la.sejak dari pagi tadi aku asyik wat keje je.dengan keje aku yang menimbun nya,tambah lak keje org yg x siap...aku lak kena cover sbb sume nye nak urgent.adoyaiii...len kali kalau dah tau nak cuti tu...mana2 keje yg penting tu kasi settle la dulu.xde la menyusahkan org lain.nasib baik la aku ni cekap dan pantas.hahahah...puji diri sendiri lak.bukan apa...saja nak naik kan balik semangat aku ni.bayangkan la...sorang je kerani nak buat sume keje.nasib bos aku baik hr ni.belanja lunch...tp aku x sempat nak jamah lagi.ntah apa yg ada kat pantry tu aku x tau.jap lagi la aku jengah.ni aku nak berleter kat sini jap...
nak menyelit pasal putera aku jap...hmm...masuk hari ni dah seminggu anak aku tu demam selsema.panas dah kurang,cuma idung tu je masih sok sek sok sek.kesian...harap sgt la anak mama tu cepat sembuh.
haaa...actually kan aku ada nak citer pasal aku g kem jati diri minggu lepas.tp...lom sempat lg.nti dah settle keje2 aku ni...aku citer..xde la best sgt pun.tp just utk berkongsi pengalam n sebagai memori utk aku di kemudian hari,apa salahnya aku cerita kan.lagipun ni kan blog aku.suka hati aku la nak citer pasal apa pun.kan..kan..kan..jangan maraa...k laa...adioss...
 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie