Kehidupan Seorang Blogger

Nukilan ~ CariNur on Saturday 6 August 2011



 Betul atau tidak...seorang blogger akan menghabiskan masa lebih dari 3 jam sehari untuk mengupdate kan blog mereka. Ni bedasarkan pemerhatian aku terhadap Encik Suami tersayang la. Bukan kata 3 jam...malah aku rasa macam sehari suntuk la dia menghadap blog dia tu.apa yg aku geram ni dia nyer follower tu ramai wlupun lom spi sebulan dia dok blogging ni. Tp..no wonder la juga.sebab before this pun dia dah ada satu tempat lepak . jadi...kira byk la gak ilmu2 blogging ni aku cedok dr dia.heheheh...nasib la dia x kedekut ilmu.

Actually masa memula dulu aku guna template lain.Siap dengan bunga2 nya lagi. Suami aku selalu kutuk.dia kata semak la,apa laa...alaa...biasala..nama pun pompuan kan. MESTI laa nak hias2 ni.heheh.Last2 aku tukar template n pilih yg ada skang. Dan...dapat la pujian dr Encik suami. ekekek...minta puji btl kan.


Hmm...berbalik pada tajuk asal. Dulu aku geram gak ngan suami aku ni.Kalau dia dah mengadap blog dia tu...rasa mcm dia xde kat dalam umah ni je.huhh.....tp bila aku lak yg mengadap blog aku ( time suami aku rest la) ...heheheh...rupa2nya aku pun sama.Rasanya post satu entry tu x cukup.Baru post satu datang lagi idea. Ni lom lagi aku kuar jejalan sambil bawa kamera. Kalau tak mau aku ngan Encik suami berebut nak update blog.hahahah...(dok jeling tgk berita kat tv.hmm...ensem gak pembaca berita tu yer..)

 Alamak...jam menunjukkan pukul 5.30 petang.Haaa...kan aku dah cakap.Kalau dpt hadap blog ni mmg lupa dunia. Chopp...stop dulu.Nak pi kedai.Beli apa2 yang patut untuk masak juadah berbuka.Choww...
 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie